Workshop 3: Hands-on

“Lær om søgemaskineoptimering, Google Analytics – og få hands-on erfaring med at producere og redigere egne videoer” v. Daniel Ord Rasmussen fra Konsulenthuset Seismonaut
SEO og AnalyticsDaniel Ord Rasmussen gav deltagerne nogle værktøjer til at arbejde strategisk med at få museernes websider til at få en god placering i søgeresultaterne i bl.a. Google. Efterfølgende fik vi et kig ind i Google Analytics maskinrum samt en kort introduktion til brugen af Google Analytics og hvilke muligheder det giver i forhold til at arbejde mere målrettet med hjemmesidernes indhold og struktur. Afslutningsvist afholdt Daniel et hurtigt Crash Course i hvordan man nemt, hurtigt og billigt kan producere egne videoer til brug på bl.a. sociale medier.’

W3 - Daniel Ord Rasmussen

Se Daniels præsentation her og få tips, tricks og idéer til søgemaskineoptimering, Google Analytics og nem produktion og redigering af video på smartphone eller tablet:

MMEx_SEO_GA_Video

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s